Zaczęło się od jednej wiadomości pół wieku temu. W 1971 roku, w Cambridge, Massachusetts, Ray Tomlinson wysłał pierwszego maila… do siebie. Dziś pracownik biurowy otrzymuje średnio 120 i wysyła 40 wiadomości dziennie. Połowa to spam, głównie z Chin, Rosji i USA. Nadmierne sprawdzanie maili kosztuje nas 21 minut dziennie. Średnio sprawdzamy pocztę co 37 minut lub 15 razy dziennie.
A jak ma to się do wiadomości otrzymanych przez nasz zespół? W maju 2021 roku nasze Biuro Obsługi Klienta odpowiedziało na 10.000 maili. Oznacza to, że każdego dnia odpowiedzieliśmy średnio na 333 wiadomości. Na odpowiedzi poświęciliśmy w tym miesiącu ponad 166 godzin, co daje prawie 7 dni nieprzerwanej pracy.
Nie, nie żalimy się! Jesteśmy przeszczęśliwi! Dzięujemy!